Campaign
2024
Utenos Nealkoholinis
2024 m. vasarą kartu su „Utenos Radler Nealkoholinis“ įgyvendinome spalvingą gyvenimo būdo fotosesiją, kurioje atskleidėme nerūpestingų vasaros akimirkų esmę. Dėmesį sutelkėme į draugystę, linksmybes ir gaivą, sukurdami dinamišką atmosferą, perteikiančią saulėtų dienų džiaugsmą ir gerą kompaniją. Fotosesija atspindėjo prekės ženklo lengvą, atgaivinančią nuotaiką ir kvietė žiūrovą įsitraukti į autentišką vasaros pasakojimą.
Be gyvų, įtraukiančių scenų, kruopščiai paruošėme ir produkto kadrus, pabrėžiančius „Utenos Radler Nealkoholinis“ gaivų skonį ir šviežumą. Nuo natūralaus apšvietimo iki spontaniškų emocijų – kiekviena detalė kūrė šiltą, energingą vizualinį turinį, kuris perteikė vasaros dvasią. Galutinis rezultatas – įsimintinų, estetiškai stiprių vaizdų kolekcija, puikiai įkūnijusi prekės ženklo identitetą ir atliepusi jo auditorijos lūkesčius.
Agentūra: TRUTH
Production: Adomo
Fotografė: Agnė Papievytė
Stilistė: Emilija Kalis
Grimas ir plaukai: Marija Matiušova
Dailininkė: Greta Bumblauskaitė